Associate Partner

Associate Partner worden bij OSP ProjectOffice

Ben jij een ervaren PMO-er met een afgeronde HBO-opleiding en wil je je als zelfstandige verbinden aan een professionele onderneming met leuke collega’s en vakgenoten met behoud van je vrijheid? Ben je bereid je aan te sluiten bij een groter collectief om de voordelen over en weer optimaal te benutten?

Word dan OSP ProjectOffice Associate Partner!

Blijf ondernemen en kom tegelijkertijd in contact met vakgenoten tijdens de door ons georganiseerde events en maak gebruik van het opleidingsaanbod van de OSP ProjectOffice Academy.

Vergroot je kans op interessante opdrachten door de inzet van ons commerciële team en de grote klantengroep waar we actief contact mee onderhouden. Je persoonlijke accountmanager maakt samen met jou een commercieel plan en gaat aan de slag voor je.

Wie zijn wij?

Al meer dan 12 jaar levert OSP ProjectOffice professionele PMO-oplossingen in de vorm van expertise en diensten aan klanten in vele sectoren met oog voor de traditionele methodes op basis van P3O en nieuwe ontwikkelingen zoals het Agile PMO (SAFe).

De voordelen voor de Associate Partner op een rij

Wat doet OSP ProjectOffice voor jou!

  • Acquisitie d.m.v. een persoonlijk accountplan – wij zijn altijd actief op zoek naar nieuwe PMO- opdrachten die prima aansluiten bij de behoefte van de Associate Partner
  • Payroll constructie – indien je opdrachtgever niet direct met ZZP-ers in zee gaat bieden wij hét alternatief voor opdrachtgever en Associate Partner
  • Breng jij zelf een nieuwe opdracht aan dan staat daar een aantrekkelijke vergoeding tegenover
  • Tijdige betaling van vergoedingen indien je opdracht via OSP ProjectOffice loopt, los van het moment van betaling door de opdrachtgever
  • Met de klant afgesproken uurtarieven komen grotendeels ten goede aan de Associate Partner. OSP ProjectOffice werkt met een open calculatie voor haar aandeel in de opdrachtwerving.
  • Rol van Intermediair met je opdrachtgever in geval van conflicten
  • Persoonlijke promotie – je profiel en eigen blog op de website van OSP ProjectOffice, OSP ProjectOffice email adres en business cards, expliciete sales activiteiten – onafhankelijk of je nu in opdracht bent via OSP ProjectOffice
  • Gebruik van OSP ProjectOffice kantoorruimte te Diemen
  • OSP ProjectOffice Academy – een scala van P3O en Agile opleidingen en trainingen tegen sterk gereduceerde tarieven direct onder handbereik
  • OSP ProjectOffice Event – gratis deelname aan door ons georganiseerde PMO-events
  • OSP ProjectOffice Kennisbank – ervaringen, tools, templates, documenten, boeken, etc. op je vakgebied direct beschikbaar

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als PMO-er en een goed trackrecord qua opdrachten en klanttevredenheid
  • Je bent transparant en open, interpersoonlijk vaardig met sterke presentatie- en communicatievaardigheden
  • Je hebt een actieve opstelling in het delen van ervaringen (schrijft blogs) en ideeën over nieuwe ontwikkelingen (organiseert meetups)
  • Je gaat gepassioneerd aan de slag in nieuwe opdrachten en zorgt voor klant successen
  • Je hebt een aantoonbaar netwerk om ook zelf opdrachten te acquireren
  • Toegang tot jouw zakelijke netwerk om ons klantenbestand gezamenlijk verder uit te bouwen
  • Je vertegenwoordigt OSP ProjectOffice op professionele wijze in en buiten opdrachten
  • Je houdt je oren en ogen open voor nieuwe kansen/opdrachten en speelt die door aan ons team om samen te kijken hoe we het succes van OSP ProjectOffice kunnen vergroten bijv. door een extra plaatsing van een collega

Klinkt dit je als muziek in de oren neem dan contact met ons op via 020-495 0226 of info@project-office.nl.