Senior Project Coördinator PMO/Agile

OSP ProjectOffice

OSP ProjectOffice is al meer dan tien jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant waarbij op Agile/PMO onze focus ligt. OSP ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management.

OSP ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij OSP ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk POP en opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Op jouw vakgebied gerichte (PMO, Agile, Projectmanagement, projectsupport)
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Senior Project Coördinator PMO/Agile

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste fulltime Senior Project Coördinator om ons team te versterken en projecten uit te voeren bij onze klanten in de regio Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. De voornaamste taken die je uitvoert staan hieronder genoemd.

Doel van de functie
Het zorgdragen voor projectmatige inrichting en ondersteuning van projecten en programma’s bij onze klanten.

Taken/werkzaamheden
– Stuurt en coördineert de taken binnen (deel)projecten in termen van budget, tijd, scope en kwaliteit, binnen de standaarden van projectaanpak bewaking/borgen van de voortgang van het project;
– Kennis en ervaring met projecten in een Agile omgeving;
– Je stelt rapportages op ten behoeve van het programma of project;
– Je verzamelt, bewerkt en archiveert Project, Programma en Portfolio documenten en gegevens;
– Je monitort projecten en programma’s op basis van beschikbare projectinstrumenten;
– Je bewaakt kritisch en procedurele voortgang van besluiten en afspraken;
– Je verzorgt de projectcommunicatie naar interne en externe stakeholders;
– Je verzamelt zelfstandig project statussen en signaleert knelpunten;
– Je stelt financiële overzichten en rapportages op.

Vereisten
– HBO, richting management, economie of informatica;
– Minimaal 2 jaar werkervaring als project/proces coördinator binnen Agile projecten;
– Ervaring met specifieke functie relevante thema’s (bijvoorbeeld Systeem integratie, Systeem ontwerp en Beheer)
– Kennis en aantoonbare ervaring op het gebied van projectbeheersing;
– Gedegen kennis van MS Office Suite (Word, Powerpoint, MS Projects);
– Uitstekende kennis van Excel;
– Je hebt kennis en ervaring met en Agile (ervaring met SAFe Agile, Scrum) Prince2 (Foundation) en/of IPMA-D, bij voorkeur certificering.

Competenties
– Uitstekende (non)verbale communicatieve vaardigheden;
– Uitstekende analytische vaardigheden;
– Resultaat- en oplossingsgericht zonder de flexibiliteit te verliezen;
– Klantgerichtheid/organisatiesensitief;
– Neemt zelfstandig initiatief, jaagt achter zaken aan;
– Onder tijdsdruk kunnen werken.

Voldoe je aan alle vereisten en lijkt het je leuk om projectmatige werkzaamheden uit te voeren neem dan contact op met Marjo Wauben m.wauben@project-office.nl of tel. 06-15559090.