Project Ondersteuner Driebergen

OSP ProjectOffice

OSP ProjectOffice is al meer dan tien jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant waarbij op Agile/PMO onze focus ligt. OSP ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management.
OSP ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij OSP ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk POP en opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Op jouw vakgebied gerichte (PMO, Agile, Projectmanagement, projectsupport)
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Opdracht omschrijving
Voor onze directe relatie die zich bezighoudt met de veiligheid in Nederland zijn wij op zoek naar een Project ondersteuner Driebergen

Voor ondersteuning van het MDC bij alle activiteiten en afspraken die relevant zijn voor de ondersteuning van de 112 meldkamers in Nederland. Hiervoor is intensieve kennis van het meldkamer domein vereist.

Doelstelling
Helpt de afspraken te ordenen en uit te zetten in de tijd, zodat er grip wordt verkregen op het verloop ervan en er niets aan het toeval wordt overgelaten.
Verantwoordelijkheden
• Pro-actie meedenken met het management en hun adviseren over de scope, inhoud en structuur van het Meldkamer domein
• verzorgt de communicatie richting teamleden, stakeholders en externe contactpersonen
• Landelijk communicatie platform ondersteunen en stimuleren van het gebruik ervan Vakmatige taken
• Management team overleg en overleggen met meldkamers voorbereiden, o.a. opstellen agenda, deelnemers uitnodigen, locaties regelen.
• Verslaglegging overleggen en pro-actief beheren actie- en besluitenlijst
• Input verzamelen t.b.v. rapportages en evaluaties
• Ondersteuning bij opstellen en uitvoeren communicatie-uitingen
• Projectplanning opstellen, afstemmen en onderhouden
• Zorgdragen voor een actueel afdelingsdossier

Contacten
PMO-er dient het meldkamerdomein goed te kennen.
Inzet in de lijn of project

Opleiding
HBO werk- en denkniveau

Werkervaring
• Ervaring als PMO bij grote en complexe projecten en/of programma’s in grote organisaties bij voorkeur bij de overheid
• Kennis van het meldkamer domein
• In het bezit van Prince 2 Foundation.
• Aantoonbare kennis van MS-Office applicaties
• Recente ervaring en betrokkenheid als PMOér bij de totstandkoming van een meldkamer tbv de LMO.

Competenties
• Communicatief vaardig
• Gestructureerd
• Accuraat
• Flexibel
• Zelfstandig
• Staat sterk in de schoenen

Overige info
Locatie: Driebergen (bereid om in de omgeving te reizen)
Startdatum: 01-01-2019
Duur van opdracht: 1 jaar (met optie tot verlenging)
Inzet: 32 uur per week

Reageren op deze aanvraag
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Stuur je CV naar : pm@project-office.nl of bel voor meer informatie naar ProjectOffice /Marjo Wauben op telefoonnummer 020-4950226.