ProjectOffice is al meer dan tien jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant waarbij op Agile/PMO onze focus ligt. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management. Op dit moment zijn we naar een:

Assistent Projectmanager

Voor twee projecten zoeken we een stevige en flexibele persoonlijkheid die in de lead zal zijn voor het aanjagen en bewaken van de verschillende processen. Te denken valt daarbij aan het voorbereiden van de bestuurlijke besluitvorming, participatiemomenten, projectgroepoverleggen en gesprekken met diverse vastgoedpartijen. Daarnaast o.a. bestuurlijke verslaglegging, financiële afhandeling en het monitoren van de voortgang van de verschillende deelprojecten. Tenslotte zal in deze periode met de projectmanagers gezamenlijk gewerkt worden aan diverse producten.

Werkzaamheden:
– Bestuurlijke notities voorbereiden
– Voorbereiden participatiebijeenkomsten
– Voorbereiden projectgroep- en teamoverleggen  (met ontwikkelaars)
– Monitoren van de voortgang van diverse deelprojecten
– Organiseren bijeenkomsten, rondleidingen
– Financiële afhandeling facturen
– Notulen en actielijsten maken

Eisen:
– in het bezit van het diploma – WO
– Hands on mentaliteit
– projectmatige werkervaring
– bekend met bestuurlijke verslaglegging
– politiek-bestuurlijke sensitiviteit d.m.v. werkervaring bij een overheidsinstelling/publieke sector

Wens:
– WO-opleiding in ruimtelijke sector
– kennis van de stad Amsterdam
– tenminste 1 jaar relevante werkervaring
– werkervaring bij één van de G4-gemeenten
– leidinggevende ervaring

Startdatum: zo snel mogelijk
Einddatum: 1 maart 2020, optie op verlenging
Inzet: 36 uur per week
Locatie: Amsterdam

Voldoe je aan alle vereisten en lijkt het je leuk om de rol van Assistent projectmanager uit te voeren? Neem dan contact op met Marjo Wauben via m.wauben@project-office.nl of tel. 06-15559090.