ProjectOffice is al 15 jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management en recentelijk meer en meer diensten op het vlak van inkoop.
ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Functiebeschrijving
Jij vervult als ICT inkoopspecialist bij ProjectOffice tijdelijke opdrachten bij opdrachtgevers. Je geeft begeleiding aan met name tactische en operationele inkoopprocessen voor ICT diensten en leveringen. Je managed actief contracten en leveranciers.
Dit kan op basis van een vaste aanstelling, projectcontract, mid-lance of Freelance constructie al naar gelang waar je voorkeur naar uit gaat.
Door scholing, intensieve persoonlijke coaching en het kennisnetwerk van ProjectOffice voer jij de interim opdrachten succesvol uit. In overleg kijken we welke opdrachten het beste bij je passen en voor jou het meest interessant zijn.

Wat breng je mee
• Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt relevante opleidingen gevolgd (en afgerond) op het gebied van inkoop, aanbesteden en contract- en leveranciersmanagement;
• Je hebt kennis van de aanbestedingswet, bij voorkeur ook ervaring met aanbesteden bij de overheid;
• Je hebt ervaring met het inkopen van ICT diensten en leveringen;
• Je hebt ervaring met contract- en leveranciersmanagement en weet deze middelen op de juiste manier in te zetten;
• Je hebt kennis van de ICT markten en bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen;
• Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en goed ontwikkelde sociale skills;
• Je hebt bij voorkeur kennis van projectmanagementtechnieken zoals Prince2;
• Je bent flexibel en ondernemend ingesteld.

Reageer op deze aanvraag
Voor vragen kun je contact opnemen met Marjo Wauben op 06-15559090. Bel voor een vrijblijvend gesprek en bespreek jouw wensen en mogelijkheden.
Een informele werksfeer met gezellige borrels en leuke activiteiten, Work hard play hard!