ProjectOffice is al  meer dan 17 jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management en recentelijk meer en meer diensten op het vlak van inkoop.

ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Voor onze  directe klant de gemeente Arnhem zijn wij op zoek naar een Informatie Coördinator voor 32 uur/week

Opdrachtomschrijving

Per 1 maart is de gemeente Arnhem gestart met het neerzetten van intelligence binnen de afdeling veiligheid. Uiteraard is er al van alles gaande rondom dashboards, de eerste stappen richting een informatieknooppunt, informatieconvenanten, etc.  Daarmee stap je op een rijdende trein, die tegelijkertijd gestructureerd en werkenderwijs ontwikkeld moet worden. We zoeken iemand die het leuk lijkt om hieraan mee te bouwen en niet schrikt van onvoorspelbaarheid hierin.

Als informatie coördinator ga je aan de slag voor het hele veiligheidsdomein. In eerste instantie ligt de focus op het onderwerp ondermijning, dit wordt gestructureerd uitgebreid naar andere clusters.

De opdracht gaat over de inrichting en vormgeving van de coördinatie van informatie en het informatieknooppunt. Je bent verantwoordelijk voor de voortgang en kwaliteit van het informatieproces. Je gaat aan de slag met het in kaart brengen van relevantie informatiestromen en het opbouwen van relevante netwerken.

Tegelijkertijd ga je gelijk aan de slag met de huidige middelen die we hebben. Je bent hiermee verantwoordelijk voor een zorgvuldige informatie-uitwisseling met diverse (keten)partners, binnen de gestelde kaders. Je bent hiermee de spin in het web tussen de verschillende partners om zo informatie uit te zetten, om informatie te ontvangen, zodat de dossiers opgebouwd kunnen worden. Het dossier vormt de basis om eventuele controles en acties uit te voeren. Je doet op basis van deze kennis voorstellen voor interventies.

Aan het einde van jouw jaar is er een grote slag gemaakt in de basis op orde krijgen rondom jouw vakgebied en daarmee ook aan intelligence.

Functieomschrijving

Je belangrijkste verantwoordelijkheden als medewerker PMO zijn:

Advisering rondom de vormgeving van informatie coördinatie en het cluster intelligence.
Aanspreekpunt voor collega’s van de afdeling veiligheid m.b.t. nieuwe dossiers.
Ondersteuning collega’s bij het opwerken van signalen.
Opbouwen van een eigen netwerk bij de partners (o.a. politie, RIEC).
Aanjagen van informatiestromen.
Voorstellen doen voor interventies.
Begeleidt het proces van signaal tot interventie.

Jij hebt
Er schik in om collega’s snel van de juiste informatie te voorzien, doordat je door jouw optreden en contacten snel de juiste informatie boven tafel weet te krijgen.
De juiste connecties, of weet ze snel te leggen.
Als verbinder ben je in staat om in te schatten wat nodig is om aan de juiste informatie te komen.
Oog voor gevoelige informatie en hoe je hier integer mee omgaat.
Een veiligheidsprofiel: kennis van de veiligheidsketen en het liefst ervaring hierin.
Communicatievaardigheden: zowel verbaal als schriftelijk, in woord en beeld.
Een creatieve en innovatieve manier van omgaan met problemen.

Functie eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal  3 jaar aantoonbare ervaring als Informatie coördinator

Functie wensen

  • aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.
  • aantoonbare kennis van de veiligheidsketen en het liefst ervaring hierin.

Reageer op deze aanvraag

Ben jij snel direct beschikbaar voor een periode van minimaal 12 maanden en voldoe je aan de eisen voor dan kom ik graag met je in contact! Stuur je CV inclusief motivatie naar pm@project-office.nl.  Voor vragen kun je contact opnemen met Marjo Wauben op 06-15559090.