ProjectOffice is al  meer dan 17,5  jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management en recentelijk meer en meer diensten op het vlak van inkoop.

ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Voor onze  directe klant de DNB in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een project-ondersteuner voor 36 uur/week.

Voor een tweetal programma’s wordt ondersteuning gevraagd.

Het programma ERP-Visie:
Het Kadaster is bezig met de vervanging van het huidige SAP ERP domein. Hieronder vallen de componenten voor Finance, Inkoop en HR het zogenaamde Core ERP domein.

Op dit moment wordt een programma gerealiseerd zodat het Kadaster een nieuw Core ERP pakket kan selecteren via een Europese aanbesteding en de realisatie (Business implementatie) van het geselecteerde pakket.

Het programma Kadastrale Kaart Next (KKN):
Het betreft een belangrijk strategisch programma voor het Kadaster met als doel te komen tot een eenduidiger en nauwkeuriger Kadastrale kaart, inclusief kwaliteitslabels. De kwaliteit van de kaart neemt toe, deze gaat van goed naar beter. Met het beoogde eindresultaat wordt de gebruikswaarde van de Kadastrale kaart verhoogd en worden bestaande knelpunten in belangrijke mate opgelost. Daarnaast draagt de vernieuwde Kadastrale kaart bij aan het effectief functioneren van de digitale overheid en informatie maatschappij, waaronder het stelsel van basisregistraties. Realisatie van deze ambitie is ondergebracht in het vernieuwingsprogramma Kadastrale Kaart Next (KKN). Na jaren van onderzoek  is begonnen met de start van de productie wat gaat leiden tot de vernieuwde kaart.

 

Specifieke taken voor deze opdracht:
Het organiseren van vergaderingen, meetings en opleidingen;
Verslaglegging project en/of stuurgroep overleggen;
Financiële verantwoording van de programmabudgetten;
Opzet communicatie berichten;
Voorbereiden van maandrapportages;
Achterhalen status van uitgezette activiteiten;
Beheer projecten in het projectmanagementprogramma Fortes Change Cloud.

Eisen
Minimaal HBO werk- en denkniveau.
Minimaal 5 jaar aantoonbare, relevante, ervaring als Project Management Officer.
Aantoonbare, relevante, PMO ervaring binnen een programma/multiproject-omgeving binnen de overheid.
Aantoonbare relevante kennis van en ervaring met projectadministraties en projectfinanciën c.q. control.
Aantoonbare kennis van Cloud en ICT (globaal)
P3O foundation -, IPMA-PMO – en/of IPMA-D certificaat, dan wel een soortgelijk certificaat.
Ervaring met Agile projectaanpak (mindset en methodieken zoals Scrum en Kanban, PTB en Jira).

Reageer op deze aanvraag

Ben jij snel direct beschikbaar voor 32-36 uur een periode van minimaal 12 maanden en voldoe je aan de eisen voor dan kom ik graag met je in contact! Stuur je CV inclusief motivatie naar pm@project-office.nl.  Voor vragen kun je contact opnemen met Marjo Wauben op 06-15559090.