ProjectOffice is al 15 jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management en recentelijk meer en meer diensten op het vlak van inkoop.

ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Portfolio Officer gezocht in Amsterdam!

Ben jij per direct beschikbaar voor 38 uur gedurende een periode van 5 maanden? Dan kom ik graag in contact!

Bedrijfsomschrijving
Voor onze direct klant het afval verwerkingsbedrijf AEB in Amsterdam zijn we op zoek naar een full/time portfolio Officer  grondstoffen- en energiebedrijf in Amsterdam.AEB is een duurzaam grondstoffen- en energiebedrijf in de metropoolregio Amsterdam. AEB is sinds 2014 verzelfstandigd, met de gemeente Amsterdam als enig aandeelhouder.

Omschrijving
AEB zet afval om in bruikbare energie, hiervoor zoeken wij per direct een Porfolio. Jij bewaakt de commerciële, administratieve en facturatie processen rond de energielevering van dit bedrijf en draagt verbeteringen aan. Verder hou jij je bezig met onderstaande zaken:

  • Coördineren en controleren overdracht naar andere afdelingen;
  • Contractmanagement;
  • Controleren van facturen voor garanties van oorsprong (GVO’s), elektriciteit en warmte;
  • Ondersteunen bij informatiebehoefte uit ERP systeem (JDE);
  • Monitoren van voortgang en afspraken; het ‘najagen’ van actiehouders;
  • Tijdig signaleren van bottlenecks;
  • Zorg dragen voor de benodigde organisatie, besluitvorming, planning;
  • Begeleiden van het automatiseren van de operationele zaken voor NES voor facturatie, contractbeheer, rapportage, data beheer i.s.m. de afdeling service centrum operational excellence.

Profiel van kandidaat Jij herkent jezelf in het volgende;

  • Minimaal een afgeronde HBO/WO;
  • Financieel en/of technische achtergrond en minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van en ervaring in het verbeteren van processen en het automatiseren daarvan in een vergelijkbare omgeving;
  • Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden;
  • Aantoonbare referenties m.b.t. tot bovenstaande eisen.

Daarnaast ben jij per direct beschikbaar voor een minimale periode van 5 maanden en bij voorkeur woonachtig in de omgeving Amsterdam.

Reageer op deze aanvraag
Voldoe je aan de functie eisen dan ontvangen we graag je CV inclusief een motivatie. Deze kun je sturen naar pm@project-office.nl Voor vragen kun je contact opnemen met Marjo Wauben op 06-15559090.