OSP ProjectOffice

OSP ProjectOffice is al meer dan tien jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant waarbij op Agile/PMO onze focus ligt. OSP ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management.

Voor een overheidsinstantie zijn wij op zoek naar een Projectondersteuner / Consultant

Opdrachtomschrijving

Het OM is een landelijke organisatie verdeeld over tien arrondissementen. Deze zijn gelijk aan de
tien regionale eenheden van de politie. Daarnaast is er een landelijk parket dat zich richt op de
bestrijding van (internationaal) georganiseerde misdaad, en een functioneel parket dat criminaliteit
bestrijdt op het gebied van milieu, economie en fraude.

Het OM is in de strafrechtketen verantwoordelijk voor het proces van het betekenen van
gerechtelijke mededelingen. Het toezicht op de uitvoering van ketenprojecten waarbij het OM een
belangrijke rol vervult is ondergebracht bij het parket generaal.

Het project Digitaal betekenen voorziet in een nieuwe vorm van het betekenen van gerechtelijke
mededelingen binnen het strafrecht, namelijk het ‘digitaal betekenen’. Bij deze vorm worden de
gerechtelijke mededelingen via de Berichtenbox van MijnOverheid aan de betrokkene uitgereikt.

Taken

  • het opstellen van een PID inclusief de daarbij behorende documenten
  • het onderteunen van een Privacy Impact Assessment (PIA)
  • het (inhoudelijk) ondersteunen van de ketenpartners
  • overige projectactiviteiten waaronder planning en rapportages

Eisen

  • afgeronde opleiding op HBO/WO niveau
  • minimaal 5 jaar werkervaring bij meerdere partners in de strafrechtketen
  • minimaal 5 jaar werkervaring met verandermanagement

Wensen

  • relevante werkervaring of opdrachten uitgevoerd bij meerdere partners in de strafrechtketen
  • relevante werkervaring met verandermanagement

Competenties

  • sociaal vaardig
  • kan analyseren
  • is creativiteit/innovatief
  • kan netwerken
  • is omgevingsbewust
  • heeft overtuigingskracht
  • kan goed plannen en organiseren

Standplaats: Den Haag
Uren per week: 36 uur
Startdatum: februari 2018
Duur: 12 maanden
Optie op verlenging: Ja

Voldoe je aan de gevraagde eisen, stuur dan je cv naar: pm@project-office.nl of bel voor meer informatie naar ProjectOffice/Marjo Wauben op telefoonnummer 06-15559090.