ProjectOffice is al  meer dan 15 jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management en recentelijk meer en meer diensten op het vlak van inkoop.

ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Bedrijfsomschrijving

Voor onze direct klant de gemeente Utrecht zijn wij op zoek naar een Programma secretaris .

Omschrijving

Omschrijving opdracht:
Programma secretaris (Gezond leefklimaat)
Periode:           Vanaf 18 maart 2021 tot 1 januari 2022.
Belasting:         32 uur per week gemiddeld

Korte beschrijving speelveld

De opgave Gezond Leefklimaat werkt aan een gezonde leefomgeving voor alle inwoners van Utrecht. We willen dat iedereen in een prettige en gezonde omgeving terechtkomt als hij/ zij de deur uitstapt. Om dit doel te bereiken werkt Gezond Leefklimaat aan een groot aantal projecten.

Dit is je werk

Het werk van programmasecretaris is de rechterhand van de programmamanager, waarbij je aan de kant van de opdrachtgever werkt. Dat vraagt een goede balans in je rol vanuit opdrachtgeverschap met opdrachtnemers. De werkzaamheden bestaan uit:

  • Het coördineren van processen rond diverse cycli rond management- en sturingsinformatie, waaronder jaarplanning, programmabegroting, voorjaarsnota. Ook hiervoor de voorbereidende gesprekken organiseren
  • Voorbereiden van bestuursstukken, scan op beleidsdocumenten andere opgaves
  • Overzicht financiën en lopende projecten houden
  • Staf wethouder voorbereiden, stuurgroep bijeenkomsten voorbereiden en verslaglegging

Dit vragen we van je

  • Je hebt 2 jaar ervaring in gemeentelijke organisatie of rijksoverheid
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring/affiniteit in de gebiedsontwikkeling/planologie/projectmanagement
  • Minimaal afgeronde hbo-opleiding in de richting van ruimtelijke ontwikkeling, planologie of projectmanagement of soortgelijk;
  • Kennis van het softwarepakket Sap
  • Kennis en ervaring met het softwarepakket Ibabs
  • Financieel uit de voeten kunnen

 

Reageer op deze aanvraag

Ben jij per direct beschikbaar voor 32 uur gedurende een periode van minimaal 6 maanden en voldoe je aan de eisen voor  dan kom ik graag met je in contact! Stuur je CV inclusief motivatie naar pm@project-office.nl Voor vragen kun je contact opnemen met Marjo Wauben op 06-15559090.