ProjectOffice is al  meer dan 16 jaar actief op het gebied van project management en ondersteuning. Met veel passie en enthousiasme begeleiden we de opzet en uitvoering van grotere strategische projecten veelal op locatie van de klant. ProjectOffice biedt diverse diensten op het gebied van project management en recentelijk meer en meer diensten op het vlak van inkoop.

ProjectOffice kenmerkt zich als een kleine, maar groeiende organisatie, waar de communicatielijnen kort zijn en een informele sfeer heerst. Het individu staat bij ProjectOffice centraal. Zo bieden wij medewerkers:
– Grote aansprekende klanten
– Snelle leercurve, groeitrajecten
– Op maat gesneden arbeidsvoorwaarden
– Persoonlijk opleidingsplan
– Persoonlijke begeleiding in ontwikkeling en kennis
– Gelijkgestemde collega’s die ervaring en kennis delen

Voor onze direct klant het ministerie van Justitie en Veiligheid zijn wij op zoek naar een Senior Programma medewerker.

Periode:           t/m 31 maart 2022 met optie op verlenging tot januari 2023.
Belasting:        24-36 uur per week

 

Beschrijving Opdrachtgever

Het Programma Digitalisering Strafrechtketen (PDSK) heeft tot doel de informatie-uitwisseling tussen de partners in de strafrechtketen te verbeteren. Het resultaat is een informatievoorziening en ondersteuning daarvan, die zorgt dat de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste verantwoordelijk beschikbaar is. Het Opdrachtgeversberaad (OGB) is de (gedelegeerd) opdrachtgever van de Programmadirecteur.

Programma Ketenvoorzieningen Het doel van Programma Ketenvoorzieningen is om de ketenvoorzieningen te realiseren die het mogelijk maken om informatie eenvoudig, veilig, betrouwbaar en gestandaardiseerd tussen ketenpartners uit te wisselen. Informatie kan bijvoorbeeld zijn een (digitaal) procesdossier, multimediacontent, forensisch opsporingsmateriaal of gegevens uit één of meer bronsystemen die tot een informatiebeeld worden samengevoegd.

Voor deze integrale veiligheidsaanpak is samenwerking met partners binnen en buiten de keten nodig. De strafrechtketen positioneert zich dan als één van de spelers die samen met organisaties vanuit bijvoorbeeld de zorg, wonen, werk en inkomen zorgt voor een samenstel van interventies. In de huidige opzet van de informatievoorziening wisselen de partners in de strafrechtketen gegevens uit door ze in dossiervorm te kopiëren en te transporteren. Dit rondpompen van dossiers brengt als risico met zich mee dat gegevens niet goed beheerd worden, niet tijdig beschikbaar zijn, dat er fouten optreden, dat gegevens niet actueel gehouden worden en dat gegevens niet gemakkelijk vindbaar en toegankelijk zijn.

 

Eisen

De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO en/of WO-opleiding.
Minimaal 4 jaar werkervaring als analist (business/proces/informatie), projectmedewerker of projectsecretaris.
De kandidaat is in staat om in een complexe omgeving de benodigde informatie boven tafel te krijgen.
De kandidaat is in staat om in een sterk dynamische omgeving inzicht en structuur aan te brengen en te behouden.
De kandidaat is assertief, neemt initiatief en durft contacten te leggen.

 

Wensen

De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het verzamelen, ordenen en ontsluiten van informatie behorende bij systemen en/of processen in een programma waar meerdere organisaties bij betrokken zijn danwel een programma binnen één organisatie;

De kandidaat heeft minimaal aantoonbare ervaring in een organisatie die onderdeel uitmaakt van de strafrechtketen danwel een landelijke overheidsorganisatie;

De kandidaat heeft aantoonbaar kennis hebben van een of meerdere vakgebieden:
A. Applicatie architectuurdocumentatie
B. Gegevens-/informatiemodellen
C. Processchema’s
D. Functioneel/technisch ontwerpen
E. Werkinstructies

Reageer op deze aanvraag

Ben jij snel direct beschikbaar voor een periode van minimaal 6 maanden en voldoe je aan de eisen voor dan kom ik graag met je in contact! Stuur je CV inclusief motivatie naar pm@project-office.nl.  Voor vragen kun je contact opnemen met Marjo Wauben op 06-15559090.